• NAV-ÁLLÓ SZÁMLÁZÓ (NGM SZÁMLA STRUKTÚRÁVAL)
    TEMETKEZÉSI SZOLGÁLTATÓKNAK

  • MEGBÍZHATÓ MEGOLDÁS
    JOGSZABÁLYI MEGFELELÉS, JOGSZABÁLYKÖVETÉS

  • ÚJ SZEMLÉLET A TEMETKEZÉSI
    SZOFTVEREK VILÁGÁBAN

  • TEMETŐDIGITALIZÁLÁS ÉS TÉRKÉP

Hatályos jogszabályoknak megfelelő számlázó (NAV-álló, NGM rendelet szerinti struktúrával feltöltött), nyilvántartó, automatizált nyomtatvány-kitöltő és gyászjelentő szerkesztő szoftver kifejezetten temetkezési szolgáltatóknak és temető üzemeltetőknek.

!!! TÁJÉKOZTATÁS !!!

Új szolgáltatás: Memorial Szoftver – EnviMAP ©

A Memorial Szoftver funkcionalitása mellett az EnviMAP© térképi felület és annak funkciói is elérhetőek egy környezetbe integrálva, ahonnan automatikusan történik meg a sírhoz rendelt adatok napi rendszerességű áttöltése.

Megjelenítjük a temetőről és annak közvetlen környezetéről készült légi távérzékelt adatokat, valamint a temetői objektumok és egyéb tereptárgyak vektoros térképi ábrázolását és azokhoz kapcsolt leíró információkat. A publikus modul segítségével a lakosság nyilvános információkhoz juthat (pl. megváltási idő, fotódokumentáció), vagy akár alkalmas lehet egyedi szolgáltatások kiajánlására is (pl. egyedi sírgondozás).A temetőt üzemeltető szervezet (önkormányzat, temetkezési vállalat) számára mélyebb adattartalommal feltöltött, több funkcióval rendelkező funkcionalitás.

CSALÁDFAKUTATÁSBAN SEGÍTHET A MEMORIAL SZOFTVER
Az alábbiakban Kálmán Alida interjúját hallhatják Szilágyi Lászlóval, a Memorial Szoftver Kft. ügyvezetőjével:

Online kapcsolat ügyfeleinkkel!

Új Partnereink oktatása online módon előre egyeztetett időpontban történik, a szoftvert már használó Ügyfeleinknek nyújtott szupport szolgáltatások online, vagy telefonon munkaidőben folyamatosan elérhetők. Az online kapcsolathoz a Teamviewer alkalmazását használjuk. Akinek nincs ilyen alkalmazás telepítve a gépén, annak a honlapunkon a Teamviewer Quick Support alkalmazást elérhetővé tesszük. Ezt egy gombnyomással letöltve különleges beállítás nélkül be tudunk jelentkezni a gépre és segítünk megoldani a felmerült kérdéseket.

TEAMVIEWER letöltése

Letöltés Windows operációs rendszer esetében
Kérjük kattintson ide a letöltéshez
Letöltés MacOS operációs rendszer esetében
Kérjük kattintson ide a letöltéshez

A Memorial Szoftver Kft. egy magyar tulajdonú szoftverfejlesztő cég, amely sokéves szakmai tapasztalattal rendelkező partnerei segítségével megoldást kínál egy olyan évtizedes informatikai problémára, mellyel a temetőket üzemeltető vállalkozások, valamint a temetkezési szolgáltatók számára egyszerűbb, átláthatóbb nyilvántartást és számos üzemeltetési feladathoz számítógépes támogatást biztosít.

Teljeskörű megoldás a mindennapokban

Számlázó funkcióval (NAV-álló, NGM rendelet szerinti struktúrával feltöltött),

nyomtatvány-kitöltővel,

dokumentumkezelővel,

naptár tervezővel az üzemeltetői feladatok támogatására,

temető nyilvántartással
(elhunyt, sírhely és rendelkező kezeléssel)

térképes kereső EnviMAP integrációval,

valamint gyászjelentő szerkesztővel.

Korábbi adatok betölthetők

Temetőkönyvből programmal támogatott adatbevitel.
Korábban használt számítógépes nyilvántartásból (excel, nyilvántartó programok, adatbázisok) sírhely és elhunyt számtól független azonnali adatbevitel, saját szabadalommal.

Felhő alapú (böngészőben futó)

Nem igényel kezdeti beruházást, telepítés nélkül elérhető és egy egyszerű böngészővel használható.

Működtethető régi számítógépeken és mobil eszközökön is. (tablet, mobil telefon) A programot tetszőleges számú irodában használhatja egy vállalkozás!

Biztonságos

Az adatokat banki szintű biztonsági hozzáféréssel óvjuk, a háttérben óránként mentjük az adatbázist. Ezzel a módszerrel bármilyen hiba, törlés, adatsérülés azonnal visszaállítható! Ügyfeleink a teljes adatbázist excel formátumban bármikor lementhetik saját számítógépükre is.

Hűségidő nélküli, havidíjas szolgáltatás, oktatással és testre szabással.

Új szoftverünk: Plébánia-Ablak

Tovább

DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ A TEMETŐK NYILVÁNTARTÁSÁBAN

Tisztelt Érdeklődő!

Két önállóan sok éve működő vállalkozás az Envirosense Hungary Kft. és Memorial Szoftver Kft. közös stratégiai együttműködése hozta létre a Memorial – EnviMAP© Temető szolgáltatást, amely informatikai beruházás nélkül, felhőalapú megoldásként teljeskörű, hatályos jogszabályoknak megfelelő, internet alapú temetőnyilvántartást és digitális térképi szolgálatást biztosít.

A temetőkönyvek digitális feldolgozását követően a Memorial Szoftverbe importált adatok automatikusan naponta frissülnek az EnviMAP© térképen, amely a hozzátartozók számára kereshetőséget (SírhelyAPP mobilalkalmazáson is elérhető), az üzemeltetők és nyilvántartást vezetők számára nagy segítséget jelent a mindennapi munka során.

Több választható üzleti megoldást dolgoztunk ki, amely akár a havidíjas konstrukcióban (pl. öt éves szerződéssel), vagy beruházási, pályázati keretből finanszírozható.

Összefoglalva a Memorial Szoftver funkcionalitása mellett az EnviMAP© térképi felület és annak funkciói is elérhetőek egy környezetbe integrálva, ahonnan automatikusan történik meg a sírhoz rendelt adatok napi rendszerességű áttöltése.

A Memorial – EnviMAP© Temető szolgáltatás bevezetése egyszerű, mivel csak minimálisan igényli a megrendelő közreműködését.
A jelenlegi megoldások továbbfejlesztésén folyamatosan dolgozunk, amely új távlatokat nyithat a városüzemeltetés és az online szolgáltatások területén.

Dr. Tomor Tamás

kereskedelmi igazgató
Envirosense Hungary Kft.

Az Envirosense egyik tulajdonosaként és kereskedelmi vezetőjeként az ügyfélközpontú távérzékelési megoldásokon dolgozom már több, mint 20 éve.

Számos iparágban sikerült már a távérzékelt adatok gyakorlati használhatóságát megtalálnunk, mint ahogyan most a kegyeleti szakmában is.

Hiszünk abban, hogy szolgáltatásunk ebben az ágazatban is az emberek segítségére lesz.

A Memorial Szoftver és EnviMAP felhő alapú megoldás integrálása a kor legmodernebb technológiai hátterére támaszkodva oldja meg a temetők digiatlizálását.

Szilágyi László

ügyvezető
Memorial Szoftver Kft.

2016-tól vezetem ügyvezetőként a Memorial Szoftver Kft.-t.

Minden nap sokat tanulok az ügyfeleinktől és a temetkezési szakmában dolgozóktól. Tisztelem Őket, mert ebben a nehéz szakmában dolgozva is életvidám és kedves emberek maradnak, akik nyitottak az új megoldásokra, és ha megtapasztalják a kiszámíthatóságot és a biztonságot hosszú távon elkötelezettek maradnak mellettünk.

Jurácsik Zoltán megkeresésére kerültünk kapcsolatba Dr. Tomor Tamással, és ennek köszönhetően létrejött a jelen kor legkorszerűbb teljeskörű temetkezési nyilvántartási technológiája (Memorial-EnviMAP), amely költséghatékony és biztonságos megoldást kínál a temető tulajdonosok részére a nyilvántartási kötelezettségei teljesítéséhez.

Jurácsik Zoltán

ügyvezető
MVB Group Kft.

2006-tól 13 éven át a Debreceni Köztemetők igazgatójaként napi szinten foglalkoztam a temetőfenntartás és -üzemeltetés, valamint a teljeskörű temetkezés szolgáltatási tevékenység magas színvonalú és biztonságos ellátásához szükséges technológiák fejlesztésével.

Jelenleg már a saját vállalkozásomban (MVB Group Kft.) kínálok korszerű kegyeleti technológiákat és szolgáltatásokat a temető tulajdonosok részére. Ismerve a temető nyilvántartásban jelenlévő problémákat és a papír alapú dokumentumkezelés kockázatát, megkerestem a Memorial Szoftver és az EnviMap tulajdonosait és szakmai együttműködésre kértem őket.

INTERJÚ A MEMORIAL SZOFTVERRŐL

A 2017.02.15-i budapesti temetkezési konferencián egy érdekes prezentáció keretében bemutatásra került a Memorial Szoftver alkalmazás. Az előadás egyik érdekessége volt, hogy a program hét funkciót tartalmaz, amely lefedi a temetkezési cégek igényeit. Meg lehet felelni egyszerre hét igénynek?

Azt gondolom igen, de a szoftvernek története van. Először egy temetőnyilvántartó programot akartunk csinálni, de ahogy megismertük a temetőüzemeltetők és temetkezési szolgáltatók igényeit, egyre több olyan ügyviteli problémával találkoztunk, amire választ tudunk adni a tapasztalataink alapján. Egy szoftvert készítettünk, ami az üzemeltetők és szolgáltatók részére is segítséget nyújt.
A hét funkció közül kettő: a temetőnyilvántartás és a térképes kereső elsősorban a temető üzemeltetők feladatait segíti. További öt funkció (naptár tervező, nyomtatvány kitöltő, dokumentum kezelő, számlázó, és gyászjelentő szerkesztő) pedig bármely temetkezési cég számára hasznos lehet.

A hét funkció tehát nem versenyzik, hanem kiegészíti egymást. Az előfizetőink bizonyos része temetkezési szolgáltatóként nem is üzemeltet temetőt, tehát a klasszikus temető nyilvántartásra nincs is szüksége, de az ő ügyviteli igényeit is kiszolgálja a program. Viszont, ha bármikor temetőüzemeltetéssel is bővül a szolgáltatása ezeknek a cégeknek, csak bekapcsoljuk a nyilvántartási funkciókat a szoftverben, és abban is tud dolgozni.

Előfizetőket említett Vevők helyett.  Kifejtené, hogy ez mit jelent?

Ez is az új személethez kapcsolódik, hogy folyamatos szolgáltatást nyújtunk. Nem kell komoly beruházással eszközöket és programokat vásárolni, hanem havi előfizetésért egy egyszerű internet böngésző segítségével, tetszőleges helyszínről elérhető és használható a program minden funkciója.

Mi van azokkal, akik több temetőt üzemeltetnek, illetve több irodával rendelkeznek?

Mindenki számára van megfelelő válaszunk. Igyekszünk az egyedi igényeket is megfelelő testre szabással kiszolgálni. Az alapszolgáltatásunk, hogy havi 13.700Ft+Áfa díjért tudja használni egy vállalkozás a programot mindegyik funkcióval, az összes irodájában, korlátlan felhasználószámmal. Temetőknél a második temetőtől csökkentett további díjat számítunk fel.

Rendben, de mi a garancia arra, hogy ez a díj nem változik rövid időn belül?

A szerződésben rögzítjük, hogy öt évig nem emeljük a havidíjat, de itt szeretnék arra is kitérni, hogy fontos számunkra az adatvédelem, ezért óránként mentjük a bevitt adatokat, és folyamatos ügyfélszolgálatot biztosítunk ügyfeleink számára.

A februári konferencia egyik fő témaköre a számlázási szabályok változása, azaz a kötelező számlatartalom volt. Ezt hogyan kezeli a program?

A kötelező számlatartalom a legfontosabb eleme a jogszabályváltozásnak. A program számlázó funkciójánál ezt figyelembe vettük, széleskörű szakértői egyeztetést követően megoldottuk a jogszabályi háttérnek történő korrekt megfelelést. Természetesen a számlázó programrészünk rendelkezik hivatalos engedéllyel, sőt még egy egyedi NAV állásfoglalást is beszereztünk.

A dokumentum kitöltő és gyászjelentő funkciók mit jelentenek?

A temetés felvétel során sok nyomtatványt és egyéb dokumentumot kellett eddig kézzel kitölteni, ebben nyújt újdonságot a program. Elég egyszer bevinni az adatokat és abból a programba előre rögzített nyomtatványokat, dokumentumokat automatikusan kitölti a rendszer, majd lehet nyomtatni. A gyászjelentő is egy megszemélyesített dokumentum, amit az ügyfél igényei szerint gyorsan és egyszerűen lehet elkészíteni a rendszerben.

További újdonság, hogy a gyászjelentő szerkesztő mellett május végével elindítottuk az ingyenes országos gyászjelentő weboldalt is http://gyaszjelento.hu, amire a rendelkező jóváhagyását követően felkerülhetnek a rendszerünkben elkészített gyászjelentések. A megrendelők megoszthatják és az internet előnyeit kihasználva értesíthetik a hozzátartozókat, ismerősöket a szomorú esemény kapcsán.

Interjú Szilágyi Lászlóval a Memorial Szoftver Kft. ügyvezetőjével.

Referenciáink között kis-, közepes- és nagyvállalatok is szerepelnek. A kiszolgált irodák és temetők száma meghaladja a százat. A kisebb irodák csak számlázó és nyomtatvány kitöltő funkciókat, a nagyobbak a teljes programot veszik igénybe.

322

iroda / temető

1185000

sírhely

2294000

elhunyt

Memorial Szoftver Kft.
2600 Vác, Cházár András utca 17.
+36 30 326 0268
info@memorialszoftver.hu
www.memorialszoftver.hu

Adatvédelmi Tájékoztató

  • 2600 Vác, Cházár András utca 17.

    2600 Vác, Cházár András utca 17.

„A Tótkomlósi Naplemente Temetkezési Szolgáltató Kft. 2017. április 1-től használja a Memorial Szoftver számlázó programját. Előtte kézi számlázást használtunk, amire azt gondoltuk, hogy nagyon egyszerű, de mint utólag kiderült, nem így volt!

Kicsit mi is, mint mindenki féltünk az újtól, hogyan fogjuk tudni alkalmazni, mennyire lesz pontos, megbízható és nyomon követhető? Tényleg a régi jól bevált számlázásunkat egy új, ismeretlenre cseréljük le?! De azt is tudtuk, ha tovább akarunk működni, a jogszabálynak meg kell felelnünk, váltanunk kell! Ekkor jött a Memorial Szoftver, akik szimpatikusan, türelmesen elmagyarázták, hogy az ő rendszerükkel, hogyan tudunk tovább dolgozni. Alacsony havi rezsijű programot kínáltak, és ami a legfontosabb, hogy nincs se hűségidő, se karbantartási díj, nem kell beruháznunk a rendszer kiépítésébe, öt évig nem változik havidíjuk. Magyarul: kipróbálom, ha nem válik be, holnap lemondom. Se köd-bér, se felmondási díj, csak nem kérem tovább… Temetkezési szolgáltatóként és temető üzemeltetőként is azt mondhatom, hogy rendkívül felhasználóbarát, könnyen kezelhető a rendszer még azoknak is, akik nem sokat értenek a számítógéphez. Szeretem, hogy a nap bármely szakában felhívhatom a központi irodájukat, ahol hozzáértők, azonnali segítséget tudnak nyújtani nekem. A Memorial Szoftver alkalmazásával az adatokat csak egyszer kell rögzíteni, és a rendszer minden általam hozzáadott nyomtatványt,( amit eddig kézzel töltöttünk ki) azonnal kitölt. Így nemcsak lerövidül az ügyféllel eltöltött idő, hanem az minőségé válik, hiszen csak az ügyfélre tudok figyelni, nem veszek el a nyomtatványok sokaságában. Gyorsan és egyszerűen kezelhető, ahol a bevitt anyag, információ egy helyre kerül. Jó keresőfunkciója segítségével, áttekinthető munkafelületével, minden és könnyen megtalálható. Kit és mikor hova temettünk, milyen formában, ki volt az eltemettető, és a pénzügyi áttekintője is naprakész. Könnyen tudok árajánlatot készíteni, amit később nem kell keresnem az asztalomon lévő sok papír között… Nekünk több telephelyünk is van, így az év végi leltár nagyon komoly munkát, hosszú időt vett igénybe. A Memorial Szoftver rövid időn belül az én egyéni problémámra is megoldást talált, így a különböző telephelyek raktári nyilvántartása, ma már mindig naprakész és ami nem hátrány, könnyen ellenőrizhető. Mobil eszközömön való alkalmazásával, pedig bárhol és bármikor segítséget tudok nyújtani az irodában ülő kollégáknak is. Ami még nagyon fontos, hogy a szállító vállalja a folyamatos törvényi megfelelést, tehát nem nekem kell figyelnem a jogszabályi változásokat, rendszeres e-mailjükben erről is naprakész tájékoztatást kapok. Összességében azt gondolom, hogy jól döntöttünk, amikor a Memorial Szoftver számlázó programja mellett döntöttünk. Kollégáimnak akik még nem használják ezt a rendszert az javaslom, ne féljünk az újtól és az ismeretlentől, hiszen ebben a rohanó világban nekünk is fejlődnünk kell. A Memorial Szoftver számlázó programját minden kollégámnak, aki szeretné munkáját megkönnyíteni, átláthatóbbá tenni, jó szívvel ajánlom! Nincs vesztenivalónk, hiszen ahogy az egyik oktatóm mondta, a puding próbája az evés…”

 

Czirléné Kovács Tímea
Tótkomlósi Naplemente Temetkezési Szolgáltató Kft.