A Plébánia-ablak felhő alapú Katolikus Egyház működésére szabott ügyviteli rendszer, megfelelve a GDPR követelményeinek és adatvédelmi irányelveinek. 

A szoftver támogatja a katolikus plébániák pasztorációs, ügyviteli és pénzügyi folyamatát, speciálisan a terület elvárásaihoz és igényeihez igazítva.

(Belépéshez hívja, +36 30 326 0268 – as számot)

Funkció leírás:

Nyilvános, a hívők számára elérhető kapcsolati pont a weben

Elektronikus kapcsolattartás, automatikus kommunikáció a hívőkkel

Hivatal, iktatás, szentség- és szentelmény kiszolgáltatás, kutatás

Előjegyzési napló, pasztoráció beosztás, teendők, naptár, liturgikus esemény kezelés

Perszonalizált dokumentumok, nyomtatványok készítése, kiadása (pl. Keresztlevél)

Pénzügy, ki és befizetések (stólaesemények és intenciók elszámolása), pénztár, könyvelés támogatás, juttatás számfejtés és elszámolás

Egyházadó főkönyv, befizetések kezelése

Nyilvántartások, adatbázis és folyamat támogatás, anyakönyvezés 

Temető nyilvántartás, temetkezési szolgáltatások teljes körű ügyintézése

Könyvtár, Szentírás, napi és vasárnapi olvasmányok, lexikonok online elérése

Hitoktatás, teljes körű jelentkezés és oktatás támogatás, hittansuli kapcsolat

Adminisztrációs felület az automatizmusok beállításához